Chat with us, powered by LiveChat

Zdarma pre našich odberateľov

Nižšie nájdete odkazy na sľúbené materiály.

Výsledky prieskumov medzi mamičkami (PDF)
Ako mamičky nakupujú online? Podľa čoho sa rozhodujú, ako vyberajú? To všetko sa dozviete vo výsledkoch prieskumov medzi užívateľkami Modrého koníka.

Socio-demografické štatistiky 2021 (PDF)
Aký je vek našich mamičiek? Odpovede na otázky, koľko majú detí, kde žijú alebo dokonca tiež, aký je príjem ich domácnosti.

Ak máte akúkoľvek otázku o Modrom koníku alebo inú špecifickú požiadavku, neváhajte sa nám ozvať. Využiť môžete kontaktný formulár alebo volajte/píšte priamo nášmu zástupcovi.

Ing. Miroslava Andrášová
Sales manager
+421 908 297 181
miroslava.andrasova@modrykonik.com

Mohlo by vás zaujímať

Case Study Zentiva

Sideral je výživový doplnok, ktorý ponúka účinné riešenie pre ľudí trpiacich nedostatkom železa. V našej kampani na Modrom koníku sme sa zamerali na zvýšenie povedomia o produkte prostredníctvom obsahu s reálnou používateľskou skúsenosťou doplnenou aj o videorozhovory s odborníkmi. Detail kampane nájdeš v Prípadovej štúdii…

Prípadová štúdia Zlatý Bažant 0,0%

Letné osvieženie v jednej plechovke. Kampaň Zlatý Bažan 0,0% bola zameraná na predstavenie série nealkoholických radlerov s novými príchuťami melón a mango. Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie o týchto nových príchutiach a získať lojálnych zákazníkov. Centrálnym prvkom kampane bol sampling, ktorý zožal veľký úspech a…

"Predá sa všetko," hovorí Milan Drahoš

O marketingovej stratégii spoločnosti Pepco hovoril v rozhovore pre Mediář.cz country manager Milan Drahoš. Vyššie predaje Pepco dosahuje aj vďaka Modrému koníku, s ktorým dlhodobo spolupracuje a využíva naše reklamné formáty.

"Veľmi dobre nám funguje lokálne špecifikum - Modrý koník. Na Slovensku je to jednoznačná jednotka vo svojom segmente, v Česku dvojka. Môžete si na ňom založiť skupinu a vybrať ambasádorku značky, ktorá skupinu spravuje. S Modrým koníkom sme začali pred tromi rokmi, slovenská administrátorka medzitým prišla k nám na oddelenie marketingu.

Koník je na Slovensku obrovský fenomén a je to jedna z vecí, ktorú sme pretlačili na centrále. Počas veľmi krátkeho obdobia bola naša skupina najväčšia, najlepšia a najaktívnejšia zo všetkých. Podľa štatistík tam mamičky trávia veľa času. Na centrále nám potom ani nechceli veriť, že nejaká taká stránka existuje."