Zdarma pre našich odberateľov
Nižšie nájdete odkazy na sľúbené materiály.
Výsledky prieskumov medzi mamičkami (PDF)
Ako mamičky nakupujú online? Podľa čoho sa rozhodujú, ako vyberajú? To všetko sa dozviete vo výsledkoch prieskumov medzi užívateľkami Modrého koníka.
Socio-demografické štatistiky 2021 (PDF)
Aký je vek našich mamičiek? Odpovede na otázky, koľko majú detí, kde žijú alebo dokonca tiež, aký je príjem ich domácnosti.
Ak máte akúkoľvek otázku o Modrom koníku alebo inú špecifickú požiadavku, neváhajte sa nám ozvať. Využiť môžete kontaktný formulár alebo volajte/píšte priamo nášmu zástupcovi.
Ing. Miroslava Andrášová
Sales manager
+421 908 297 181
miroslava.andrasova@modrykonik.com
Mohlo by vás zaujímať
Výber úspešných kampaní na Modrom koníku
Každý mesiac v Modrom koníku makáme na rôznych kampaniach. Každá z nich je iná, špecifická, niektoré nás prekvapia, niektoré nám dajú zabrať. Ale do každej dávame všetko a v tomto článku si prečítate o niektorých, ktoré zažiarili na našom webe za posledné mesiace. Výber kampaní…
Najúspešnejšie kampane na Modrom koníku za rok ’22
Hrdo môžeme konštatovať, že v roku 2022 sme realizovali množstvo kvalitných a hodnotných kampaní. Hodnotných nielen pre naše používateľky, ale aj pre našich klientov. Pozitívna väzba, ktorú sme dostali nás inšpirovala natoľko, že sme sa rozhodli zhrnúť niektoré z nich a poskytnúť vám náhľad do…
"Predá sa všetko," hovorí Milan Drahoš
O marketingovej stratégii spoločnosti Pepco hovoril v rozhovore pre Mediář.cz country manager Milan Drahoš. Vyššie predaje Pepco dosahuje aj vďaka Modrému koníku, s ktorým dlhodobo spolupracuje a využíva naše reklamné formáty.
"Veľmi dobre nám funguje lokálne špecifikum - Modrý koník. Na Slovensku je to jednoznačná jednotka vo svojom segmente, v Česku dvojka. Môžete si na ňom založiť skupinu a vybrať ambasádorku značky, ktorá skupinu spravuje. S Modrým koníkom sme začali pred tromi rokmi, slovenská administrátorka medzitým prišla k nám na oddelenie marketingu.
Koník je na Slovensku obrovský fenomén a je to jedna z vecí, ktorú sme pretlačili na centrále. Počas veľmi krátkeho obdobia bola naša skupina najväčšia, najlepšia a najaktívnejšia zo všetkých. Podľa štatistík tam mamičky trávia veľa času. Na centrále nám potom ani nechceli veriť, že nejaká taká stránka existuje."