Modrý koník pre marketérov

20 náhodných používateliek z Modrého koníka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prečo je Modrý koník dôležitá sociálna sieť pre slovenských marketérov?

Scrolluj
nižšie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ženy rozhodujú o nákupoch

Až 75% nákupných rozhodnutí pre celú domácnosť urobí žena. Ženy vyberajú, čo sa kúpi a čo nie. Podľa prieskumov rozhodujú o väčšine nákupov potravín, zdravotnej starostlivosti, dovoleniek, domácich spotrebičov, liekov a kozmetiky. Zdroj

Na Modrého koníka chodí každá druhá žena na Slovensku vo veku 20-39 rokov

Ženy tvoria 98% aktívnych používateliek Modrého koníka. Marketing na Koníku zasahuje skupinu, ktorá kontroluje nákupné rozhodnutia slovenských domácností. Väčšina používateliek má dieťa, je vo veku 23 - 38 rokov a takmer tretina je tehotná alebo sa o to pokúša. Zdroj

Pozornosť sa presúva z televízie na internet

Takmer polovica (45%) divákov sleduje popri televízii súčasne aj druhé zariadenie: mobil, tablet, notebook alebo počítač, kde najčastejšie surfujú na internete. Diváci postupne strácajú schopnosť vnímať a zapamätať si obsah televíznej reklamy. Zdroj

Najviac pozornosti na slovenskom internete má Modrý koník

Zo všetkých slovenských webov je Modrý koník na prvom mieste v dĺžke času jednej návštevy. Modrý koník je živá sociálna sieť, kde mamičky diskutujú, zverejňujú fotografie a blogy. Mesačne napíšu viac než 1 600 000 príspevkov a komentárov. Zdroj

Odporúčaniam na internete dôverujeme viac než reklame

Až 70% zákazníkov dôveruje odporúčaniam a hodnoteniam ostatných zákazníkov v online diskusiách a sociálnych sieťach. Oproti tomu televíznej reklame a billboardom dôveruje iba 47% zákazníkov a rádiu 42% zákazníkov. Až 78% žien si vždy overí produkt a značku na internete predtým, než sa rozhodne ku kúpe. Zdroj

Modrý koník vytvára autentické odporúčania

Formáty Dni so značkou, Ambasádorka a Skúsenosti so značkou podporujú tvorbu spontánnych odporúčaní od reálnych užívateliek na Modrom koníku. Zástupcovia značky môžu osobne diskutovať s mamičkami, vytvárať pre ne diskusné témy, súťaže a pýtať si názory na produkty. Vznikajú tak autentické hodnotenia a odporúčania, ktoré sú voľne prístupné cez vyhľadávače.

Prípadová štúdia:

Slovenskí marketéri o ich kampaniach na Modrom koníku

Napíš svoj email a stiahni si prípadovú štúdiu.
32 strán skúseností 4 marketérov značiek Bioderma, Samsung, Tesco a Daylong.