Case Study Zentiva
Publikovala
kuko
12. 6. 2024
Aktuality, Prípadové štúdie
Sideral je výživový doplnok, ktorý ponúka účinné riešenie pre ľudí trpiacich nedostatkom železa. V našej kampani na Modrom koníku sme sa zamerali na zvýšenie povedomia o produkte prostredníctvom obsahu s reálnou používateľskou skúsenosťou doplnenou aj o videorozhovory s odborníkmi.
Detail kampane nájdeš v Prípadovej štúdii Zentiva.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18) 18
- Boli sme tam (4) 4
- Ecommerce (1) 1
- Femvertising (5) 5
- Lovebrandy (3) 3
- Návody (25) 25
- Nezaradené (9) 9
- Online Reputation Management (5) 5
- Ostatné/Zaujímavosti (7) 7
- Prieskumy (44) 44
- Prípadové štúdie (23) 23
- Produkty (37) 37
- Seriál o mamarketingu (12) 12
- Slovníček (6) 6
- Tipy a triky (35) 35
- Uncategorized (7) 7
- YouTube (2) 2
- Zahraničie (1) 1
- Zajímavosti (14) 14
- Zo zákulisia (8) 8