Dnes si povieme niečo o plánoch. Mamičky úplne milujú plánovanie! Obzvlášť, keď sa to týka ich detí.

Je až pozoruhodné, s akou vášňou mamičky plánujú nielen prvé roky ale niekedy aj celé životy svojich detí. Možno by vás to prekvapilo, ale bábätko ešte ani nemusí byť na svete a mamička už môže uvažovať o tom, na akú strednú alebo vysokú školu by mohlo dieťatko raz ísť, alebo dokonca čím by sa mohlo živiť. V tom, že mamičky rady plánujú, by sme mali vidieť marketingovú príležitosť.

Ak berieme do úvahy predovšetkým to, že mamička už vo veľmi ranom štádiu svojho tehotenstva začína premýšľať o tom, aké plienky mu bude kupovať, v akom kočíku by ho mohla voziť, aké oblečenie a kde mu ho vyberie, aké značky sa oplatia, a tak ďalej, môžete už teraz vo svojich kampaniach osloviť aj tie mamičky, ktoré (zatiaľ) nespadajú do vašej cieľovej skupiny, ale ktoré sa do tejto cieľovky časom presunú s tým, ako bude ich dieťatko vyrastať!

Prečo nezačať o niečo skôr?

Najčastejším prístupom firiem je oslovovať zákazníkov, ktorí sú schopní okamžite tovar nakúpiť a tým produkujú zisk. To je úplne v poriadku a odvíja sa to od cieľov, ktoré vo svojom marketingu majú stanovené. Napríklad vo výkonnostnom marketingu, kedy ide skutočne o čo najrýchlejšiu tvorbu konverzií, je to úplne logické.

Z dlhodobého hľadiska je ale možné myslieť vo vašom marketingu aj na tie mamičky, ktoré tento tovar síce zatiaľ nepotrebujú, ale časom by ho kúpiť mohli, pretože sa u nich táto potreba ešte len vytvorí. Než sa do tejto situácie dostanú, vy máte potenciál a množstvo času osloviť ich a nadviazať s nimi vzťah dobre premysleným obsahovým marketingom. V čase, keď sa vašou cieľovou skupinou stanú, budete pre nich jasná prvá voľba – a konkurencia si tak ani neškrtne!

Ak by ste si nevedeli rady a chceli vedieť, ako efektívne mamičky osloviť, neváhajte sa na nás obrátiť. Pomôžeme vám. Na Modrom koníka ponúkame niekoľko reklamných formátov, s ktorými môžete ľahko osloviť tisíce mamičiek z našej veľkej komunity.