Prípadová štúdia Union zdravotná poisťovňa
Úspech sa dostavil po dôkladnej príprave a dlhodobej komunikácii
Ročná spolupráca s Union zdravotná poisťovňa nás veľmi obohatila. Klient mal odvahu vyskúšať nové formáty a počúval naše rady, čo prinieslo svoje ovocie. Cieľ predstaviť mamičkám ich výhody a vytvoriť povedomie a vzťah k značke sa nám podarilo splniť.
V hlavnom prepoisťovacom období sme navyše získali potrebné konverzie a potvrdilo sa, že predošlá poctivá komunikácia je pre zbieranie leadov kľúčová. Mamičky boli na tento krok pripravené, klienta poznali, mohli mu veriť a odovzdať svoj kontakt.
Posledným krokom kampane bola anketa, v ktorej sme zisťovali, ako sa im kampaň páčila, v tomto momente získal klient dôležité insighty, na ktorých stavia komunikáciu v tomto roku.
Pozrite sa, aké formáty sme použili v kampani a stiahnite si celú prípadovú štúdiu tu.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (18) 18
- Boli sme tam (4) 4
- Ecommerce (1) 1
- Femvertising (5) 5
- Lovebrandy (3) 3
- Návody (25) 25
- Nezaradené (9) 9
- Online Reputation Management (5) 5
- Ostatné/Zaujímavosti (7) 7
- Prieskumy (44) 44
- Prípadové štúdie (23) 23
- Produkty (37) 37
- Seriál o mamarketingu (12) 12
- Slovníček (6) 6
- Tipy a triky (35) 35
- Uncategorized (7) 7
- YouTube (2) 2
- Zahraničie (1) 1
- Zajímavosti (14) 14
- Zo zákulisia (8) 8