Jedným z odvetví, ktoré poznačila korona kríza asi najviac, je cestovný ruch. Ubytovacie zariadenia, centrá oddychu a reštaurácie boli zatvorené dva mesiace a aj neskôr po uvoľnení opatrení pre ne platili prísne obmedzenia. Klienti rušili rezervácie na pobyt a vyhliadky na leto tak pre mnohých podnikateľov v cestovnom ruchu nevyzerali dobre. Tí, ktorí situáciu nepodcenili a naplánovali si reklamnú kampaň, však urobili dobre.

Ešte stále nie je neskoro na spustenie reklamnej kampane, ktorá by oživila prílev hostí, plánujúcich dovolenku na Slovensku. Tento rok ich iste bude viac ako tých, ktorí vycestujú do zahraničia. Využite to.

Naše odporúčania pre podniky v cestovnom ruchu:

  • Teraz je ten správny čas na spustenie vašej propagácie,
  • predbehnite konkurenciu a pripomeňte sa zákazníkom, aktívne s nimi komunikujte (newslettre, sociálne siete, web, reklama),
  • naplánujte si dlhodobejšiu kampaň a vyskúšajte viac formátov,
  • vyzdvihnite svoje benefity, ktorými sa odlišujete od konkurencie, alebo ktoré zákazníci teraz ocenia,
  • pripravte sa na zvýšený záujem o vaše služby.

Pre inšpiráciu vám ponúkame prípadovú štúdiu klienta Villa Betula Resort, ktorý dal na naše rady a využil možnosť propagácie na Modrom koníku hneď v niekoľkých formátoch ešte koncom apríla a v máji, keď rodiny začali plánovať dovolenku na Slovensku.

Spoločne sa nám podarilo zvýšiť dopyt po službách rezortu o 35 %. Mamičky sme oslovili PR článkom, Súťažou, bannermi a Správou do internej pošty.

Celú prípadovú štúdiu a vyjadrenie klienta si môžete pozrieť tu.