Prinášame vám druhú časť s prípadovými štúdiami z minulého roka, ktoré by mohli inšpirovať aj vás. Tentokrát klienti využili viaceré formáty v rámci jednej kampane, ktorú rozložili do viacerých týždňov a mesiacov.

Obchodný reťazec BILLA zvolil komunikáciu pred koncom roka a jeho cieľom bolo podporiť predaj kvalitných hrncov za zvýhodnenú cenu, ktorú mohli využiť zákazníci v rámci vernostného programu.

Skombinoval formáty Súťaž, Displayové formáty, Natívny článokSprávy do internej pošty. Formu a obsah sme prepojili vizuálne a tematicky, čo prispelo k úspechu kampane. Vďaka správnemu načasovaniu a poradiu použitých formátov sme dosiahli veľmi dobré výsledky.

Stiahnite si Prípadovú štúdiu BILLA tu.

 

Úspech sa dostavil po dôkladnej príprave a dlhodobej komunikácii

Ročná spolupráca s Union zdravotná poisťovňa nás veľmi obohatila. Klient mal odvahu vyskúšať nové formáty a počúval naše rady, čo prinieslo svoje ovocie. Cieľ predstaviť mamičkám ich výhody a vytvoriť povedomie a vzťah k značke sa nám podarilo splniť.

V hlavnom prepoisťovacom období sme navyše získali potrebné konverzie a potvrdilo sa, že predošlá poctivá komunikácia je pre zbieranie leadov kľúčová. Mamičky boli na tento krok pripravené, klienta poznali, mohli mu veriť a odovzdať svoj kontakt.

Posledným krokom kampane bola anketa, v ktorej sme zisťovali, ako sa im kampaň páčila, v tomto momente získal klient dôležité insighty, na ktorých stavia komunikáciu v tomto roku.

Pozrite sa, aké formáty sme použili v kampani a stiahnite si celú prípadovú štúdiu tu.