Vyberáme vhodné reklamné formáty pre e-shopy
Keby ste sa opýtali niektorého z našich obchodníkov, ktorý reklamný formát je vhodný pre vás, keď máte svoj e-shop, pravdepodobne by vám odporučil jeden z týchto. Sú cenovo dostupné, využívané najviac medzi e-shopmi a vedia vám doručiť ciele, ktoré sledujete. Pozrite sa s nami na prehľad reklamných formátov, po ktorých môžete siahnuť, ak chcete zviditeľniť svoj e-shop na Modrom koníku.
Centrum recenzií
Centrum recenzií je skvelé miesto pre e-shopy a produkty, ktorým záleží na tom, aby ho mamičky našli a ohodnotili. Nazbierali sme už niekoľko stoviek produktov, ktoré mamičky vyskúšali a napísali o nich recenzie. Tieto recenzie sa dostávajú na prvé priečky vo vyhľadávačoch, takže keď niekto hľadá váš e-shop alebo produkt, nemôže ich prehliadnuť. Odporúčania a hodnotenia predchádzajúcich zákazníkov môžu presvedčiť potenciálnych záujemcov, aby tiež nakúpili u vás. Navyše, spätná väzba od zákazníkov je veľmi dôležitá a pomáha zlepšiť a skvalitniť vaše služby, takže by ste si ju mali vždy pýtať.
Cieľ: Získať recenzie a dôveru budúcich zákazníkov, zvýšiť si pozíciu vo vyhľadávači, zlepšiť si reputáciu na internete.
Poradňa
Ak máte kapacitu a čas venovať sa otázkam našich mamičiek a viete im kvalifikovane poradiť, potom by ste mohli vyskúšať viesť vašu vlastnú poradňu na našej stránke. Mamičky sa s dôverou obracajú na našich odborníkov, ktorí ich usmernia, ak si nevedia poradiť samy medzi sebou a nasmerujú k riešeniu ich problému. Môžete im poradiť napríklad pri výbere autosedačiek, zariadení bytu, darčekov pre deti, alebo môžete prísť s vlastnou témou, v ktorej sa vyznáte a chcete pomôcť a zároveň si budovať autoritu.
Cieľ: Získať si pozornosť a dôveru mamičiek, ktoré potom buď využijú vaše služby alebo ich ďalej budú odporúčať.
Súťaž
Tento formát je u našich mamičiek veľmi obľúbený. Oproti súťažiam na iných sociálnych sieťach máme veľkú výhodu v tom, že môžeme súťažné odpovede mamičiek až do ukončenia súťaže zakryť (nikto zo súťažiacich nevidí, ako odpovedali ostatní). Tým, že môžu správnu odpoveď na súťažnú otázku nájsť len na vašej stránke, získate nových návštevníkov, ktorých môžete ďalej remarketovať. Súťaž podporujeme príspevkom aj na našom Facebooku, čím zvýšime jej reach. O súťažiach sú navyše mamičky informované oznámením/notifikáciou, aby im žiadna neušla. Počet súťaží je v týždni obmedzený na 1-2, takže konkurencia je minimálna.
Cieľ: Získať návštevnosť, povedomie o vašich službách a produktoch, vzbudiť o ne záujem, upozorniť na seba.
Správy do internej pošty
Správy do internej pošty umožňujú osloviť tisíce používateliek osobnejšou formou. Keďže reklamnými správami mamičky nezahlcujeme, ale ich posielame 1-2 týždenne, dosahujeme opakovane veľmi dobré výsledky – open rate a CTR (počet otvorení a preklikov).
Cieľ: Doručiť správy cieľovej skupine, motivovať adresátov, aby navštívili vašu stránku cez zľavu, promo kód, časovo obmedzenú ponuku alebo dobre napísaný predmet, text a CTA button.
Ak vás zaujímajú tieto alebo aj iné formy reklamy na Modrom koníku, prípadne cenník, kontaktujte naše obchodné oddelenie.
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (17)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (43)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)