Modrý koník pre marketérov

Dni so značkou

Obojstranná komunikácia so zákazníkmi.

Čo sú Dni so značkou na Modrom koníkovi?

Týždňová alebo dvojtýždňová kampaň prebieha na celej stránke Modrý koník. Zástupca vašej značky má vlastné diskusné fórum a blog. Používateľky v nich informuje o značke a jej produktoch, nadväzuje dialóg, vytvára súťaže a odkazuje na svoje stránky.

Modrý koník žije vašou značkou

Počas kampane sa zobrazuje logo značky na každej podstránke Modrého koníka. Garantovaný počet zobrazení loga je 20 000 000 za 1 týždeň. Po kliknutí naň sa používateľ dostane do diskusného fóra vašej značky.

Fórum a blog značky

Zástupca značky sa stane po dobu kampane jej tvárou. Má vlastný blog, profil s fotografiou a používateľky mu môžu priamo napísať. Zverejňuje informácie, ktoré chce značka komunikovať, a následne o nich diskutuje s používateľkami.

Komunikácia so zákazníkmi

Kampaň Dni so značkou je unikátna v tom, že vás druhá strana pozorne počúva a chce vám porozumieť. Máte priestor a čas vysvetliť všetky detaily a vlastnosti vašich produktov priamo vašim zákazníkom.

Čo môžete očakávať?

Priebeh kampane z pohľadu klienta

1

Projektový manažér Modrého koníka zaškolí zástupcu značky.

Pomôže s tvorbou vhodného programu a poradí ako zaujať cieľovú skupinu.

2

Zástupca značky vytvára diskusné témy, pýta sa, vysvetľuje...

...zverejňuje fotky alebo videá, odkazuje na stránky značky, organizuje súťaže a píše blog.

3

Používateľky nadviažu so značkou dialóg.

Štandardne v kampani vzniknú stovky až tisícky reakcií, otázok či komentárov.

4

Zástupca značky sa v mene značky rozlúči s používateľkami.

Vytvorený obsah ostáva permanentnou súčasťou Modrého koníka a je prístupný cez vyhľadávače.

Dni so značkou z pohľadu zákazníka

Zaujal vás tento formát?

Napíšte nám a niekto z nášho teamu sa vám obratom ozve. Podrobne vám vysvetlí, ako to celé u nás funguje. A nebojte, nebude vám potom každý druhý deň volať a niečo vám chcieť predať ;-)

Toto nie je formulár, čo vedie nikam. Je za ním náš skvelý team.

Správa bola úspešne poslaná.

Nastala chyba, správa nebola poslaná.

Nové z blogu

Metóda Virtual Summit (Navid Moazzez)

Ako prilákať pozornosť stoviek alebo tisícok ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše produkty bez toho, aby ste museli investovať veľké peniaze do online marketingu? Dnes sa pozrieme na neošúchanú metódu virtual summitov, ktorú spopularizoval španielsky podnikateľ Navid Moazzez, v súčasnosti pôsobiaci v Spojených štátoch. Virtual summit je v podstate virtuálna konferencia, na ktorej sa ľudia …

Čítaj viac