Remarketing je veľmi populárny termín, ktorý ste už pravdepodobne počuli. Ide o reklamu zacielenú na užívateľov, ktorí už navštívili váš web alebo inak reagovali na váš obsah.

Remarketing je právom veľmi obľúbená metóda, ako získavať zákazníkov lacno a efektívne. Efektívne preto, pretože je to veľmi dobré cielenie. Niekedy trvá dni, niekedy týždne než si užívateľ rozmyslí, že chce práve váš produkt či službu. A remarketing sa tak presne včas prihlási o slovo.

Nemusí však ísť len o pripomienku určitého produktu. Všetci v marketingovej obci vieme, že aby sme získali niekoho dôveru pre nákup, musíme s ním byť v kontakte viackrát. Hovorí sa, že v priemere je potrebných 8 kontaktov medzi značkou a zákazníkom, než dôjde k obchodnému styku. A tak si predstavte, že marketujete svoje produkty či služby na Facebooku.

Keďže vás ľudia nepoznajú, nebudú od vás hneď nakupovať. Budú skeptickí. Lenže vy budete chytrí a budete vydávať pravidelne obsah, ktorý zaujíma vašu cieľovú skupinu. A každého, kto na tieto príspevky bude reagovať, si uložíte do databázy ľudí, ktorí prejavili záujem. Na Facebooku možno totiž cieliť na užívateľa podľa minulého engagementu, čo je taká miestna obdoba remarketingu.

S každým ďalším príspevkom budete cieliť na rovnakých ľudí, s ktorými si vytvoríte vzťah. Následne potom, keď zverejníte predajnú ponuku, budú vás títo ľudia už poznať, a tak oveľa ľahšie nakúpia.

Remarketing si môžete ľahko nastaviť v Google Ads či Facebook Ads, ale nastavíme vám ho aj u nás na Modrom koníku.