Tak sme sa ani nenazdali a už je tu zasa október. Tohtoročné leto utieklo nesmierne rýchlo, ale hádajte čo? Jeseň utečie ešte rýchlejšie! Deti sa vrátili do škôl a rodičia do klasického pracovného režimu. O chvíľu budú zase Vianoce. A to je presne dôvod, prečo by sa každá firma mala už dávno zamýšľať nad (pred)vianočnou kampaňou.

November a prvá polovica decembra sú tradične najsilnejšie obchodné mesiace pre mnoho firiem a značiek. Sú to práve tieto dva mesiace, kedy je príležitosť vyťažiť zo všetkých kanálov čo najviac. To síce vie každý, ale aj preto je prekvapujúce, koľko firiem začína s predvianočnom marketingom na poslednú chvíľu. A tomu by ste sa mali vyhnúť.

Práve teraz už je možno neskoro!

Vo svete online reklám sa pravidlá v porovnaní s klasickým offlinovým predajom veľmi nelíšia. Neexistuje žiadny magický kľúč, ktorý by prinútil zákazníka kúpiť váš produkt, okrem správne položených predajných argumentov a samozrejme už existujúceho vzťahu medzi zákazníkom a vašou značkou. Akonáhle vás zákazník už dlhšiu dobu pozná a dôveruje vám, pravdepodobne nebude s rozhodnutím príliš otáľať. Bude vedieť, kto ste a prečo by mal voliť práve vás. A rovnako ako keď si fanúšik Applu ide pre nový mobil rovno do predajne s Apple produktami, aj v online marketingu platí, že zákazník skôr objedná u tej firmy, ktorú nevidí úplne prvýkrát.

Ak chcete mať v novembri a decembri vysoké predaje, potom by ste už teraz mali začať s komunikáciou na vašu cieľovú skupinu. Čím skôr si s vašou značkou vytvorí vzťah, tým lepšie výsledky potom dosiahnete. Možnože vaša konkurencia s predvianočnou kampaňou z rovnakého dôvodu už začala. Čo to znamená? Zrejme by ste sa mali poponáhľať!

Prečo sa značky vracajú na Modrý koník

Modrý koník patrí k najobľúbenejším platformám v strednej Európe, kde značky cieliace na mamičky a ženy pravidelne so svojím publikom komunikujú, keď chcú rozšíriť povedomie o svojich produktoch. Niet divu, lebo ho mesačne navštívi cez milión žien v Česku a na Slovensku. Pritom práve Modrý koník sa špecializuje na natívne reklamné formáty – natívne v zmysle, že realizované reklamy nijako agresívne nevybočujú z radu tak, ako to u reklám inak mnohokrát býva, a sú naopak vytvárané s cieľom, aby prívetivo a priateľsky pôsobili na používateľov v kontexte platformy, na ktorú sú zvyknutí.

Ambasádorka značky, ktorá príslušnú firmu zastupuje a prezentuje jej výrobky, sa výrazne nelíši od klasickej používateľky a všetky svoje (propagačné) príspevky píše ľudsky ako svoju osobnú skúsenosť s produktom. To perfektne zapadá do prostredia Modrého koníka, kde si ženy vymieňajú svoje skúsenosti. Rovnako tak na mamičky pôsobí napríklad Súťaž, ktorá býva na koníku nesmierne populárna.

Ak plánujete svoje predvianočné kampane, zvážte aj vy využitie niektorého z našich reklamných formátov. Napríklad vlastná stránka v Centre recenzií s testovaním produktov môže byť veľmi zaujímavým doplnkom k vašim ďalším marketingovým aktivitám. Práve obsahové kampane na Modrom koníku vhodným spôsobom budujú vzťah s publikom a pomáhajú našim klientom získať si jeho dôveru. Pozrite sa ako tu.

Konzultácia zadarmo

Pokiaľ máte záujem počuť, ako si ostatné firmy poradili s predvianočnou kampaňou, trochu sa inšpirovať alebo sa napríklad poradiť o tom, ako by ste to mohli uchopiť vy, neváhajte sa ozvať našim account managerom. Nezáväzne vám pomôžu nájsť ideálnu cestu, ktorá sa bude hodiť priamo pre váš špecifický prípad. Ozvite sa ešte dnes. Prípadne si pozrite naše prípadové štúdie.