Prieskum – Kuchynské potreby a ženy: Ako, kde a kedy ich nakupujú?
Ženy ako zákazníčky a spotrebiteľky, to je častá téma diskusií, aj našich prieskumov. Oblasti spotrebiteľského správania sú rôzne, my sme sa dnes zamerali na kuchyňu a kuchynské potreby.
Videla si už webstránku niektorého výrobcu kuchynských potrieb?
Tri ženy zo štyroch už stránky výrobcov navštívili. Vo väčšine prípadov ide o prezentačné stránky s katalógmi a ukážkami produktov, niektorí výrobcovia, hlavne so širšou ponukou výrobkov, majú aj vlastný e-shop.
Kúpila by si si kuchynské potreby cez internet?
Výsledky druhej otázky sú veľmi podobné ako pri prvej. Menej než 30 % žien má odpor k internetovému nákupu kuchynských potrieb, avšak zvyšných 70 % sa nákupu online nebráni.
Rozdielovým faktorom môže byť správanie a spotrebiteľské návyky opýtaných žien – napríklad to, ako často dokupujú takéto produkty, prípadne v akom počte.
Ako často dokupuješ kuchynské potreby?
Najviac žien dopĺňa kuchynské doplnky do domácností pravidelne – štyrikrát do roka. Veľký počet žien si však spisuje zoznam a snaží sa dokúpiť všetko nárazovo – raz za rok.
Približne každá desiata žena tvrdí, že doplnky do kuchyne už nepotrebuje a nedopĺňa.
Čo ťa najviac presvedčí kúpiť si niečo nové do kuchyne?
V prvej otázke sme riešili webstránky predajcov či výrobcov. Ako vidno, len 3 % žien sa rozhodujú podľa nej. Najviac žien sa rozhoduje podľa skúseností a hodnoteniach iných žien, hlavne online. Nemusia to byť priamo ich známe či priateľky, ale niekto, komu dôverujú.*
* Modrý koník dokáže pre značky vytvárať autentické recenzie a zabezpečiť ich čítanie veľkým počtom ďaľších žien. Napr. produkty: Skúsenosti so značkou, Ambasádorka značky alebo Dni so značkou.
Až polovica opýtaných uviedla ako hlavný dôvod nákupu nových doplnkov akciovú ponuku a pekný dizajn produktu.
Kúpila si už niečo do kuchyne, aj keď si to v skutočnosti nepotrebovala?
Práve pri dizajne či akciách može ísť často o impulzívny nákup doplnkov. Viac než polovica žien priznáva, že si občas niečo do kuchyne zaobstará, aj keď to nutne nepotrebuje.
Konkrétne skúsenosti so správaním žien online má napríklad náš klient Pepco, ktorého sortiment sa skladá aj z kuchynských doplnkov. Ich skúsenosti s využitím referencií a odporúčaní od ich ambasádorky nájdete čoskoro aj v článku na našom blogu.
Vzorka uvedeného prieskumu: 1950 respondentov | Realizácia: október 2015
Modrého koníka navštevuje 1,5 milióna žien mesačne. Staviame most medzi vašou značkou a touto komunitou.
Kategórie
- Aktuality (17)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (43)
- Prípadové štúdie (22)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)