Čo je obsahový marketing
Tradičný marketing tak, ako ho poznáme, sa pomaly ale isto stáva čoraz menej účinným. Získať nových zákazníkov, nové objednávky a nové dopyty je drahšie a komplikovanejšie a firmy musia vymýšľať stále komplexnejšie stratégie, ako návštevníkov a užívateľov presvedčiť. To je samozrejme pochopiteľné, pretože tým, ako…
Ako robiť reklamu na Facebooku, aby naozaj zarábala
„Reklama na Facebooku nefunguje,“ alebo „skúsili sme, ale s naším produktom to nejde“ je počuť na každom rohu. Firmy a podnikatelia sa delia väčšinou na dva tábory – sú tu tí, ktorí ju skúsili, nevyšla im a tak tvrdia, že nemôže fungovať, a potom tí,…
Príklady úspešného brandovaného obsahu
Je možné vytvoriť reklamu, ktorá skvelo predáva a zároveň ľudí baví bez vedomia, že vlastne sledujú reklamu? Áno. Pozrite si s nami 5 príkladov, keď to firmy dokázali s veľkým úspechom. Nedávno sme písali o tom, čo je brandovaný obsah a prečo ho firmy spoločne s ďalšími…
10 užitočných online nástrojov pre vašu firmu alebo eshop
Máme pre vás niekoľko profesionálnych nástrojov, ktoré vám pomôžu zjednodušiť a zefektívniť vaše podnikanie na internete. Veríme, že medzi nimi nájdete nástroje, ktoré vám uľahčia prácu aj život. Google Analytics – Úplný základ a must have každej firmy Prvé miesto si iste zaslúži najdôležitejší nástroj zo…
Online Reputation Management
Skrátene ORM je metóda alebo tiež služba, ktorá vďaka vhodnému rozmiestneniu článkov či recenzií o vás, vašej firme či vašom produkte na internete zabezpečuje, aby presne taký pozitívne ladený obsah používatelia nachádzali vo chvíli, keď si o vás vo vyhľadávačoch zisťujú informácie. To sa hodí…
Natívna reklama v tématických komunitách a ako bolo na Digital Rulezz 2018
Posledný novembrový utorok sme sa zúčastnili najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku Digital Rulezz 2018! V rámci workshopu pod záštitou IAB Slovakia sme prezentovali dve case studies o natívnej reklame a tešili sa hojnej účasti marketérov napriek silnému programu na hlavnom stagei. Pozrite si celú našu prezentáciu z konferencie. Na…
Čo je natívna reklama
„Reklama, ktorá graficky, kontextom a predovšetkým pocitovo splýva s okolitým obsahom v médiu, v ktorom sa objavuje.“ Iným slovami reklama, ktorá na prvý dojem pôsobí na človeka len ako ďalší obsah, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou webu alebo platformy, kde sa objavuje. Často napríklad na sociálnych…
Čo je brandovaný obsah
Brandovaný obsah čiže branded content môže byť článok, obrázok, video alebo akýkoľvek ďalší druh obsahu, ktorý v sebe nesie zároveň odkaz na určitú značku, produkt či službu. Nie je to však klasický PR článok alebo televízna reklama, pretože tie majú jediný cieľ – promovať niečo…
Ako omylom vytvoriť web pre ženy s miliónom používateliek mesačne
Predstavte si, že by sa vám náhodou podarilo vytvoriť web s miliónom používateliek mesačne. Znie to ako nejaký vtip, ale nám sa to naozaj stalo. Príbeh vzniku Modrého koníka poodhalí, ako sme vyrástli z nuly na viac než 1 200 000 používateliek mesačne, bez toho, aby sme…
Čo sme prezentovali na Adform days a ako to môžete využiť
DMP alebo data management platform je technologcká platforma, ktorá zbiera a riadi dáta pre účely cielenia na špecifické segmenty podľa správania a záujmov užívateľov. Modrý koník má vlastné dáta, ktoré vznikli na základe sociodemografických a behavioránlych dát o používateľkách. Nepoužívame štatistické metódy na „odhadovanie“…
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (23)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)