Prípadové štúdie Penam a Heineken
Minulé leto sme mali na koníku chutné testovacie kampane, ktoré robili radosť našim používateľkám, klientom aj nám. Keď ide o jedlo, vždy je veľký záujem o testovanie, ochutnávanie a čítanie recenzií. Inak tomu nebolo ani v prípade pekární Penam, ktoré predstavili svoju novú radu bezlepkového baleného pečiva a Heinekenu,…
Propagujte vašu značku vo videu Modrého koníka
Nedávno sme písali o tom, že Modrý koník začal natáčať svoje vlastné videá. Portál, ktorý mesačne navštívi vyše milión ľudí na Slovensku a v Česku, spustil minulý rok nový youtubový kanál, kde pravidelne publikuje zábavné videoprogramy pre všetky ženy a mamičky. Niekoľko mesiacov po tom,…
Mamičky a influencer marketing
V posledných rokoch sa na výslnie marketingového sveta dostali influenceri – ľudia aktívni na sociálnych sieťach, ktorým sa podarilo vybudovať väčší počet sledujúcich. Od niekoľko tisíc followerov po desiatky aj stovky tisíc u tých úplne najznámejších. Slovo influencer preniklo aj do bežného slovníka a veľa…
Ako správne vytvoriť spätný odkaz pre váš web
Robíte SEO pre váš web a budujete spätné odkazy? Publikovanie odkazov má niekoľko univerzálnych pravidiel, ktorých je dobré sa držať. Rozdeliť ich môžeme do niekoľkých bodov, ktoré môžete využiť ako kostru pre váš linkbuilding, nech už budujete odkazy kdekoľvek. Tieto rovnaké princípy, samozrejme, platia aj…
Modrý koník točí videá
Videli ste naše prvé videá na YouTube? Ešte sa len rozbiehame, no už sme stihli vymyslieť zopár pravidelných formátov, ktoré chceme rozvíjať a plniť kvalitným obsahom zaujímavým predovšetkým pre naše používateľky. Odborníci vysvetľujú a búrajú mýty Sme radi, že k nám chodia odborníci rozprávať o…
Chatbot až 30x účinnejší ako email
O facebookových chatbotoch sa toho v poslednej dobe nahovorilo dosť, avšak stále drvivá väčšina firiem ich nepoužíva. Možno je to tým, že mnohí stále hľadajú odpoveď na otázku, ako takého chatbota efektívne využiť, alebo je to jednoducho tým, že ako ľudia nemáme príliš radi zmeny…
Šaty robia človeka: prípadová štúdia Kuniboo (Kaufland)
Detské oblečenie prémiovej kvality z obchodného reťazca, ktoré si kúpite spolu s potravinami, chcelo testovať vyše 600 mamičiek. Značka Kuniboo s certifikátom udržateľnosti GOTS sa navyše predáva za ľudové ceny! Recenzentky sa samy mohli rozhodnúť, aké oblečenie svojim deťom kúpia a otestujú, a tak sú recenzie rozmanité, plné…
7 princípov úspešného predaja na internete
O tom, ako úspešne predávať na internete, bolo publikovaných tisícky článkov aj knižiek. Domnievame sa, že neexistuje univerzálna metóda, ktorá by fungovala pre všetky prípady, alebo že je nejaký zázračný spôsob, ako garantovať úspech. Každá firma je v odlišnej situácii a preto aj my s…
Ako napísať natívny článok, ktorý predáva
Natívny článok je jeden z reklamných formátov Modrého koníka, mamičkovského portálu, ktorý navštevuje 1,2 mil. viac ľudí z Česka a Slovenska mesačne. Inzerent tu získava priestor zverejniť článok ľubovoľného zamerania a to priamo na úvodnej stránke, ktorá má v priemere cca 23 000 zobrazení denne….
Rozhovor s Ambasádorkou Magio TV
Tri roky pripravovala príspevky na svoj blog a v skupine s 848 členmi a teraz pracuje v Modrom koníku a školí ďalšie ambasádorky. Zaviedla ranné „prebúdzačky“, vedomostné úlohy a hádanky pre používateľky, ktoré sú obľúbené a osvojili si ich aj iné ambasádorky. Dnes vylepšuje formát, ktorý pozná aj z druhej strany….
Kategórie
- Aktuality (18)
- Boli sme tam (4)
- Ecommerce (1)
- Femvertising (5)
- Lovebrandy (3)
- Návody (25)
- Nezaradené (9)
- Online Reputation Management (5)
- Ostatné/Zaujímavosti (7)
- Prieskumy (44)
- Prípadové štúdie (23)
- Produkty (37)
- Seriál o mamarketingu (12)
- Slovníček (6)
- Tipy a triky (35)
- Uncategorized (7)
- YouTube (2)
- Zahraničie (1)
- Zajímavosti (14)
- Zo zákulisia (8)