Chat with us, powered by LiveChat

Ako sa propagovať ako odborník?

Pracujete ako odborník a ste svojím vlastným šéfom? Či už ste odborný poradca či poradkyňa, špecialista alebo živnostník z akejkoľvek oblasti, iste viete, aká dôležitá je pre profesionálny úspech osobná značka. Sila osobnej značky spočíva v dôvere, ktorú vám zákazníci zverujú ako povolanému profesionálovi, a…

Emócie sú dôležité

Aké faktory sú pre úspešný mamarketing – teda marketing cielený na mamičky – najrozhodnejšie? Našli by sme ich určite veľa. Pozrime sa však teraz na niekoľko významných, ktoré vám môžu pomôcť zlepšiť výsledky v krátkom časovom horizonte. V minulom diele sme hovorili o tom, aká…

Vianočný mamarketing

Obľúbený sviatočný čas sa opäť blíži. Ako každý rok aj tentoraz vianočné obdobie sprevádza nákupná horúčka, všadeprítomné zľavy, odhodlaní zákazníci a nadšené rodiny. Ako sa toto obdobie dá najlepšie využiť v mamarketingu – marketingu cielenom na mamičky? Ak predávate svoje produkty, či už tovar alebo…

Dôvera na prvom mieste

Aké faktory sú pre úspešný mamarketing – teda marketing cielený na mamičky – najrozhodnejšie? Našli by sme ich určite veľa. Pozrime sa však teraz na niekoľko významných, ktoré vám môžu pomôcť zlepšiť výsledky v krátkom časovom horizonte. Ak firmy úspešné v predaji maminkovských produktov niečo…